Tietoa meistä

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL, johon voi liittyä julkisella ja yksityisellä hyvinvointipalveluiden sektorilla työskentelevät.

Karkkilan kunnalliset JHL ry:n voi liittyä henkilö, joka työskentelee Karkkilan kaupungin alueella kunnan, kuntayhtymän, seurakunnan, valtion, niiden liikelaitosten tai yhtiön, yleishyödyllisen yhteisön, julkisella sektorilla palveluja tuottavan yrityksen tai yhteisön palveluksessa sekä vastaavilla toimialoilla työskentelevät ja aloille valmistavissa oppilaitoksissa opiskelevat.

Yhdistys toimii sääntöjen ja päätösten mukaisesti jäsentensä palvelusuhteen ehtojen ja työolosuhteiden parantamiseksi, heidän ammatillisten, oikeudellisten ja yhteiskunnallisten etujensa ja oikeuksiensa edistämiseksi ja laajentamiseksi.

Karkkilan kunnalliset JHL ry:n visio on toimia edistääkseen jäsentensä edunvalvontaa, jäsenille tarjottua koulutusta ja virkistystoimintaa.  Tulemme jatkamaan hyväntekeväisyys-kampanjoihin osallistumista.

NIMIHISTORIA (Tietolähde: Patentti- ja rekisterihallitus)

Karkkilan kunnalliset JHL ry 10.11.2006 -

Karkkilan kunnalliset työntekijät ja viranhaltijat KTV ry 27.05.1959 - 09.11.2006

Karkkilan Viran- ja toimenhaltijain Yhdistys 16.02.1946 - 28.05.1959